Avtomatiziranost in vse večje spletno nadomeščanje ročnih vnosov, od rezervacij do registracij, sta se sicer v zadnjih letih razširili tako rekoč po vseh hotelih razvitega sveta, a v hotelu Henn-na človeka ne boste srečali niti v recepciji, poroča Smithsonian.
Člani robotskega osebja so del ambicioznega poskusa ustvariti popolnoma novo vrsto hotela, o čemer priča tudi njegovo ime - gre namreč za neprevedljivo skovanko dvojnega pomena, ki lahko pomeni tako "čudno" kot tudi "napredno".
Na svoji spletni strani se Henn-na, ki so ga odprli julija lani, ponaša z energijsko učinkovitimi rešitvami, kot je denimo ta, da gostje namesto televizorjev uporabljajo tablice, luči pa se samodejno ugasnejo, ko gost zapusti sobo.
A hotelska zavezanost učinkovitosti se najbolj kaže v tem, da kar 90 odstotkov hotelskih storitev izvajajo roboti, s čimer močno varčujejo tudi pri stroških dela, je za AP ob odprtju povedal upravnik hotela Hideo Savada (tega mesta vseeno niso zaupali robotu).
Robotski receptorji
Že pri vhodu vas za prijavo pričakajo trije robotski receptorji - humanoidna ženska, dinozaver velociraptor in govoreča igrača. Robot sprejme vašo garderobo, robotski postrežčki pa vam zapeljejo prtljago v sobo in iz nje.
Sobe se odklepajo in zaklepajo z obrazno prepoznavno tehnologijo, pameten kiosk pa streže prigrizke. Roboti dnevno menjajo tudi brisače, morajo pa gostje doplačati za postiljanje. Vsaka soba ima tudi svojega lastnega robotskega hotelskega upravnika, imenovanega Chu-ri-Robo.
Tisti, ki so hotel že obiskali, poročajo, da so hotelski roboti nekako srednje učinkoviti - zlasti komuniciranje z njimi naj bi bilo težavno. Ali, kot je v Guardianu po nočitvi v Henn-naju zapisala britanska novinarka: "Ko govorimo o hotelski gostoljubnosti, je človeški stik še vedno neprekosljiv." Za nočitev v Henn-naju boste odšteli približno 60 evrov.
Hotel je sicer del tematskega parka Huis Ten Bosch, ki skuša sredi Japonske poustvariti Nizozemsko, vključno z milini na veter, festivalom tulipanov in zgradbami v tipičnem nizozemskem slogu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje