Hrvaškemu turizmu že v predsezoni kaže dobro – trenutno je na obali 180 tisoč gostov, največ iz Nemčije, Avstrije in Švice. Predsezona je neprimerljiva z lansko, napovedi za glavno sezono pa govorijo o 90-odstotnih rezultatih najboljših turističnih let. "Hrvaška je pri samem vrhu zanimanja tujih gostov," je dejal direktor hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić.
Hoteli in kampi se sicer s turističnimi agencijami ali tour-operatorji o cenah dogovarjajo okoli devet mesecev vnaprej. Za zasebne goste so pri oblikovanju cen bolj prostih rok. Tako so cene namestitvenih objektov v povprečju višje za 20 odstotkov, ponekod pa celo do 50. "Hrvaška je dražja od Španije, vseeno pa cenejša od Nizozemske," meni Nizozemec Will, ki tabori v nekem istrskem kampu, kjer so se cene tudi najbolj povišale, saj privlači največ gostov.
Električna energija se je za poslovne objekte, kot so na primer hoteli, podražila od tri- do štirikrat, da bi privabili delovno silo, so morali dvigniti tudi plače zaposlenih. Na cene seveda vpliva tudi povpraševanje, ki ga Hrvaški ne primanjkuje, predvsem ker je avtodestinacija. Zaradi podražitve energentov in življenjskih dobrin se višajo tudi cene nekaterih namestitev, vendar kljub temu v Hrvaški turistični zvezi trdijo, da so rezervacije za glavno turistično sezono več kot odlične.
Hrvaška od letošnje turistične sezone pričakuje, da se bo zelo približala rezultatom iz predkoronskega leta 2019, in trenutne številke to tudi potrjujejo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje