Pozimi so mesta dobro zasedena, v poletni sezoni pa jih čaka še nekaj dela. "Ko hodimo na sejme v tujino, vidimo, da je velik problem to, da Koroške kot kraja za avtodome še ne poznajo. Tu bi morali več narediti skupaj, generalno Koroška kot destinacija, da se približamo tudi tujim trgom," ugotavlja Primož Tertinek, ki vodi šolo doživetij Nitro Kope.
Hkrati imajo Korošci eno prepoznavnejših slovenskih podjetij za predelavo avtodomov, podjetje Robeta, kjer imajo kapacitete za predelavo vozil v avtodome popolnoma zasedene do leta 2023. Skupaj razmišljajo tudi o prihodnosti Kop. "Na Kopah smo zastavili strategijo, da naredimo ta PZA čim bolj atraktiven, da privabimo čim več gostov, glede na to, da je karavaning res v izrazitev vzponu. Včasih jih je bilo samo konec tedna pozimi polno, zdaj so Kope že prepoznana destinacija za karavaning turizem tudi poleti, v naslednjih letih z novimi naložbami bomo to še bolj približali kampistom oziroma tistim, ki želijo aktivno preživljati prosti čas v avtodomih," pravi direktor Robete Primož Kotnik.
Prizna, da Koroška včasih preseneti tudi že najbolj izkušene. S pomočjo mobilne aplikacije tudi sam odkriva skrite kotičke, ki jih lahko obišče z avtodomom, gre tudi za lokacije, ki ne zagotavljajo oskrbe za avtodom. "Bil sem na enem idiličnem postajališču v Libeličah, tik ob Dravi, za katerega niti nisem vedel, da ga imamo. Prespati tik ob Dravi, več si človek ne more želeti. Presenetilo me je, kako imamo to na Koroškem urejeno. Seveda pa smo še premalo prepoznavni, kot destinacija za karavaning," se strinja tudi Kotnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje