Tudi letos bo tako prenos dirke, ki bo potekala med 9. in 13. junijem, potekal pod prepoznavnim geslom "Fight for green" (Boj za zeleno).
STO se je za ponovitev akcije odločil zaradi odličnih rezultatov v preteklih letih. Hkrati bo na kanalih mreže Eurosport okrepil tudi druge komunikacijske dejavnosti predstavitve Slovenije kot zelene in varne destinacije za odlična dejavna doživetja.
"Izjemna medijska pozornost"
Maja Pak, direktorica STO-ja, je ob tej priložnosti poudarila: "Zaradi prenosa dirke in oglaševanja na Eurosportu pričakujemo izjemno medijsko pozornost in priložnost za promocijo Slovenije kot odlične destinacije za aktivni oddih. Upamo tudi na sodelovanje našega ambasadorja slovenskega turizma Tadeja Pogačarja, s čimer bo promocijski učinek še večji. Neposredni prenos dirke v skupnem trajanju 10 ur na Eurosportu 1 in Eurosportu 2 ter na eurosport.com, vsebinski prispevki o dirki in Sloveniji na spletnih straneh tega medijskega velikana, oglaševanje s televizijskimi oglasi Slovenije in destinacij ter trije milijoni prikaznih spletnih pasic bo turistično ponudbo, naravne in kulturne znamenitosti naše dežele približalo milijonom ljubiteljev aktivnih počitnic. Televizijska kanala Eurosport 1 in 2 se ponašata z 18 milijoni gledalcev mesečno, kar ju uvršča v sam vrh svetovnih televizijskih kanalov z najvišjimi dosegi, objave na njihovih spletnih straneh pa spremlja več kot 10 milijonov sledilcev. Tudi letos bomo z geslom Boj za zeleno oziroma Fight for green poudarili našo zavezo za nujnost varovanja okolja, z izvedbo dogodka v 'mehurčku' pa še enkrat dokazali, da je Slovenija odlična gostiteljica vrhunskih športnih dogodkov s posebno skrbjo za varna doživetja."
Dodala je, da na STO-ju kolesarjenju kot enemu ključnih produktov aktivnih počitnic namenjajo posebno pozornost, prepoznavnost in ugled naše dežele kot destinacije za odlični kolesarski oddih pa krepijo s sodelovanjem z vrhunskima kolesarskima asoma, Tadejem Pogačarjem in Primožem Rogličem. Prepričani so, da dirka predstavlja priložnost za predstavitev številnih turističnih destinacij za aktivni oddih tudi prebivalcem Slovenije. "Zaradi velikega potenciala in priložnosti za slovenski turizem smo na Slovenski turistični organizaciji za prihodnji dve leti kot osrednjo promocijsko temo opredelili aktivne počitnice in športni turizem," je dodala.
Eurosport ima mesečni dosegl 18 milijonov gledalcev. V živo bo dirka dnevno predvajana v skupnem trajanju najmanj 10 ur (okoli 2 uri na dan), na Slovenijo kot zeleno in varno destinacijo za odlična doživetja pa bosta opozorila tudi dva vsebinska prispevka o Sloveniji in dirki.
Videospoti, spletni oglasi
STO bo tudi v letošnjem letu v okviru dirke Po Sloveniji sodelovala z vodilnimi turističnimi destinacijami. Vseh 31 sodelujočih destinacij bo med prenosom dirke na Eurosportu posebej izpostavljenih. Destinacije, ki gostijo starte in cilje dirke, pa bodo deležne tudi dodatne promocije v okviru oglaševanja na televizijskih in spletnih kanalih Eurosporta, kjer bodo njihove turistične znamenitosti izpostavljene v videospotih in na spletnih oglasih. Prav tako bo na dirki vidno izpostavljena tudi znamka I feel Slovenia.
Prebivalce naše dežele bo za odkrivanje Slovenije na kolesu dirka navduševala s prenosom na RTV Slovenija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje