Foto: EPA
Foto: EPA

Pivo je poleg kave na nemških vlakih na dolge razdalje najbolj priljubljena pijača, v Deutsche Bahn pa ugotavljajo, da potniki vedno bolj povprašujejo po ustekleničenih pivih. Delež točenega piva je med prodanimi pijačami v zadnjih desetih letih nazadoval s 50 na okoli 15 odstotkov. Deutsche Bahn zato namerava s februarjem razširiti ponudbo ustekleničenih piv, poroča STA.

Poleg tega upravljavec železnic ugotavlja, da je že polovica vseh plačil za njihove gostinske storitve brezgotovinskih. Po izvedbi testne faze se bodo zato odločili, ali bodo brezgotovinska plačila v gostinski ponudbi dodatno razširili. Deutsche Bahn naj bi v prihodnje v svoji gostinski enoti odprl dodatnih 100 delovnih mest za polni delovni čas, pri čemer želi kadrovsko okrepiti predvsem linije, kjer je povpraševanja več.

V medkrajevnem železniškem omrežju sicer vsak dan deluje 410 bistrojev in restavracij, kjer je zaposlenih 3200 delavcev. Lani je prodaja Deutsche Bahn v gostinski enoti dosegla 110 milijonov evrov. Najbolj prodajana pijača je bil kapučino, najbolje prodajana hrana pa topel sendvič s šunko in sirom.