Delavnice se je udeležilo sedem slovenskih in 40 tujih turističnih agencij ter organizatorjev potovanj. Foto: STO
Delavnice se je udeležilo sedem slovenskih in 40 tujih turističnih agencij ter organizatorjev potovanj. Foto: STO

Po lanski predstavitvi Slovenije v sodelovanju z National Geographicom je STO v newyorškem klubu 21 organiziral delavnico slovenskega turizma in novinarsko konferenco s ključnim sporočilom uvedbe novega turističnega predstavništva za odnose z javnostmi Slovenije na trgu ZDA. Z aprilom 2009 je funkcijo novega predstavnika za odnose z javnostmi STO prevzel Michael J. Benz, sicer predstavnik agencije Kollander World Travel iz Clevelanda.

Delavnice slovenskega turizma, kjer so se predstavniki slovenske turistične ponudbe srečali s povpraševanjem na ameriškem trgu, se je udeležilo sedem slovenskih in 40 tujih turističnih agencij ter organizatorjev potovanj, so sporočili z STO-ja. Hkrati so potekale tudi prej omenjena novinarska konferenca, na kateri je bila objavljena novica o predstavitvi novega predstavništva za odnose z javnostmi Slovenije v ZDA, predstavitev Slovenije kot turistične destinacije in ključnih rezultatov slovenskega turizma v letu 2008 ter napoved turistične sezone 2009.

Direktor LTO Sotočje Janko Humar je predstavil tudi turistično ponudbo destinacije doline Soče, prejemnice priznanja EDEN v lanskem letu. Gostje so Slovenijo na predstavitvi pod sloganom Taste Slovenia spoznali tudi prek degustacije slovenskih vin in kulinarike.

A. K.