Izbrani inovativni projekti bodo skupaj prejeli 15.000 evrov, namenjenih uresničitvi in promociji, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).
Idejo Fontane Zeleno zlato je kratko in jedrnato opisal največji založnik turističnih vodnikov Lonely Planet, na katerega spletni strani se je med drugim pojavila novica o prihajajoči turistični zanimivosti v Žalcu: "Malo mesto v vzhodni Sloveniji se želi postaviti na (turistični) zemljevid z gradnjo prve pivske fontane v Evropi." Ideja vsebuje preplet pristnih lokalnih zgodb iz preteklosti in sedanjosti ter na inovativen način izvaja promocijo Žalca, hmeljarske Savinjske doline in Slovenije ter hkrati uspešno združuje interese raznolikih javnih in zasebnih partnerjev v skupen projekt, so na STO-ju utemeljili izbiro.
Sladkorna čipka dokazuje neizmernost priložnosti slovenske kulturne dediščine in interdisciplinaren inovacijski potencial turizma, ki ga znajo odkrivati tudi nove generacije. Katja Richter, magistra oblikovanja tekstilij in oblačil, je motive tradicionalnih idrijskih čipk prenesla v idejo estetsko dovršenih jedilnih "tekstilij" za vsakdanjo uporabo in za posebne priložnosti. Poleg iskanja presečišč med zgodovino, turizmom in najsodobnejšo tehnologijo je s svojo idejo posegla tudi na v Sloveniji še prešibko zastopano področje oblikovanja jedi (food design). Jedilne čipke so nevsiljivo povabilo v sladki gurmanski svet.
Projekt z delovnim naslovom Sredi fantastičnega ničesar, ki ga koordinira Taddea Miklavin, pa se osredotoča na edinstveno slovensko priložnost za promocijo - vodna bogastva kot del slovenske naravne dediščine. Projekt vključuje tudi druge vrhunske dosežke naše dežele: kulinariko družinskih gostiln, izdelke slovenskega oblikovanja in inovativne nastanitvene objekte t. i. male turistične arhitekture. Projekt upošteva trajnostno ponudbo višjega kakovostnega razreda z združevanjem na posebnih kulinaričnih dogodkih. Dogodki bodo potekali na neobičajnih in privlačnih naravnih lokacijah, v bližini vode, v vinogradih, parkih ter v sodelovanju z lokalnimi gostinskimi in turističnimi ponudniki.
44 idej, osem finalistov
Desetčlanska strokovna komisija je prejemnike naziva Snovalec 2016 v prvem krogu izbrala na podlagi prijavnic in poslovnih načrtov med 44 idejami in izbrala osem finalistov, ki so se predstavili v živo. Po predstavitvah je komisija izbrala tri dobitnike priznanja.
Kriteriji za izbor vključujejo stopnjo novosti v slovenskem turističnem, geografskem in kulturnem prostoru, stopnjo prilagoditve novosti slovenskim značilnostim, stopnjo predvidene produktne, procesne in/ali trženjske uspešnosti ter stopnjo predvidene odličnosti uresničevanja in celostnega izvajanja prijavljene novosti, naravnane po načelih trajnostnega razvoja, pa tudi upoštevajoč možnost uresničitve ideje do novembra letos.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje