Podatki o dobri prodaji turističnih aranžmajev za velikonočne praznike prihajajo iz večine tamkajšnjih turističnih agencij, zato Društvo hrvaških turističnih agencij ocenjuje, da bodo imeli med velikonočnimi prazniki za deset odstotkov tujih turistov več kot lani. Največ turistov bo prišlo s tradicionalnih hrvaških turističnih trgov, kot so Slovenija, Nemčija, Avstrija, Italija in Madžarska.
Letos je nekaj več interesa med turisti iz Španije in Francije, so sporočili iz društva in poudarili, da so cene aranžmajev v primerjavi z lanskim letom ostale nespremenjene, hkrati pa so izrazili bojazen, da bi morebitno slabo vreme lahko pokvarilo počitniške načrte tistih turistov, ki se za dopust odločijo v zadnjem hipu.
Hrvaška turistična skupnost je sicer sredi marca objavila, da je bilo januarja in februarja letos na Hrvaškem 207.000 turistov, ki so poskrbeli za 551.000 nočitev - to je za 3,1 odstotka manj obiskov in za 2,4 odstotka manj nočitev kot v enakem obdobju lani.
Na Hrvaškem so imeli lani nekaj manj kot 11,5 milijona obiskov turistov ter več kot 60 milijonov nočitev, kar je bilo za osem oz. sedem odstotkov več kot leto prej, je pred kratkim objavil državni statistični urad.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje