Oglaševalska akcija na britanskih taksijih je del tržno-komunikacijskih dejavnosti, ki jih Slovenska turistična organizacija (STO) v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom med letošnjo poletno turistično sezono izvaja v Veliki Britaniji.
Spletno oglaševanje v polnem teku
Oglaševanje na 150 taksijih v Londonu poteka od 15. junija do sredine avgusta. Osrednji motiv na taksijih prikazuje Bled, ki se na britanskem trgu predstavlja kot destinacija za družinski oddih in poroke, poleg Bleda pa taksiji oglašujejo tudi posebno ceno leta Adrie iz Londona in vabijo Britance, naj obiščejo spletno stran www.slovenia.info.
V času trajanja akcije se vsem obiskovalcem, ki na spletno stran dostopajo iz Velike Britanije, odpre posebno okno, ki predstavlja številne možnosti za preživljanje družinskih počitnic na Bledu s konkretnimi počitniškimi paketi in Bled kot destinacijo za poroke.
Med akcijo oglaševanja na taksijih pa se je 16. julija začelo tudi spletno oglaševanje na portalu www.mumsnet.com, kjer je na domači strani portala in na podstrani Travel (Potovanja) objavljena pasica, ki vodi na posebno spletno stran v okviru www.slovenia.info, ki posameznikom ponuja konkretne turistične pakete in informacije, kako le po dveh urah vožnje preživeti zanimive družinske počitnice.
Ciljna javnost mlade ženske
Turizem Bled je samostojno izvedel še oglaševanje v znani reviji za mlade ženske, v kateri se Bled predstavlja kot destinacija za poroke. V obeh primerih so ciljna javnost mlade ženske, ki po navadi izberejo destinacijo družinskih počitnic oziroma so tiste, ki izbirajo destinacijo za svojo poroko.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje