Po 16 urah neprekinjenega poleta je ekstremni pilot Matevž Lenarčič pristal na Velikonočnem otoku. Polet iz Čila je bil eden izmed dveh najzahtevnejših delov Lenarčičevega poleta okoli sveta, z najdaljšim preletom prek oceana brez možnosti zasilnega pristanka.
Polet iz čilskega mesta Concepcion so ovirali močni čelni vetrovi ter preizkušali vzdržljivost tako pilota kot letala. Lenarčič, ki leti s prilagojenim Pipistrelovim letalom Virus SW 914 Turbo, je na Velikonočnem otoku pristal po 16 urah poleta pri povprečni potovalni hitrosti okoli 245 kilometrov na uro.
Ekološko naravnan polet
Za 3.700 kilometrov dolgo pot je Lenarčič porabil 305 litrov goriva od skupno 350 litrov na krovu letala, kar pomeni, da je bila povprečna poraba goriva samo približno 8,25 litra na 100 kilometrov in to pri hitrosti kar 280 kilometrov na uro. "Virus SW 914 Turbo je ponovno dokazal, da je ta trenutek najbolj varčno lahko letalo na svetu, sposobno izrednega dosega in hitrosti," so zapisali v sporočilu v ajdovskem Pipistrelu.
Na polet, ki so ga organizatorji poimenovali GreenLight WorldFlight, se je Lenarčič pripravljal skoraj eno leto, vzlet pa je moral januarja trikrat prestaviti. Na svoji poti bo šestkrat preletel ekvator, prečkal več kot 60 držav na sedmih celinah, med drugim tudi Antarktiko, in najvišji vrh sveta Mount Everest, 120 nacionalnih parkov in tri oceane. Polet je ekološko naravnan, saj letalo v svoji kategoriji porabi najmanj goriva na preleteno razdaljo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje