Rdeča nit letošnje predstavitve na slovenski stojnici in današnjega srečanja z novinarji v londonskem ExCel centru je Slovenija kot destinacija zgodb in doživetij, še posebej za tiste, ki iščejo romantiko.
Osrednjo vlogo na slovenski stojnici (v Londonu se predstavlja 18 podjetij) je letos prevzel Turizem Bled, ki predstavlja Bled kot odlično destinacijo za mladoporočence. Na stojnici poročni par tako vabi obiskovalce k slikanju z ženinom ali nevesto v blejski pletni, ki bo postavljena v animacijskem kotičku z ozadjem romantične blejske panorame, to je otoka in gradu. Obiskovalci stojnice lahko tudi pozvonijo z zvončkom želja, grajski tiskar pa njihov obisk slovenske stojnice prenese na spominski odtis. Obiskovalci bodo Slovenijo okusili tudi skozi izbrano kulinariko - postregli jim bodo z grajsko penino, medenjaki in čokoladnimi pralineji ter potico kot simbol Potičnice.
Tako med novinarji kot med poslovnimi partnerji slovenskega turizma je ob predstavitvi naše dežele opazno povečano zanimanje za ponudbo "skritega dragulja" pod Alpami, kot Slovenijo ljubkovalno kličejo mnogi Britanci.
Terry Stevens, strokovnjak s področja razvoja turističnih destinacij je tako povedal: "Slovenija je zelo pestra destinacija, ki združuje izredno raznolike pokrajine. Ponudba doživetij - tako kulinaričnih kot tudi edinstvenih, ki obiskovalca nezavedno presenetijo, na primer obisk grajskega dvorišča na Blejskem gradu ali pa edinstvenih solin v Piranu – je zelo kakovostna. Za britanski trg je Slovenija zelo dostopna destinacija in s svojo zeleno turistično ponudbo je nekaj posebnega med turističnimi destinacijami v Evropi. V več kot štiridesetih letih me slovenska turistična ponudba, tako v okviru mojih poslovnih kot tudi zasebnih obiskov, še ni pustila na cedilu."
Tomaž Klemenc, v. d. direktorja javne agencije Spirit Slovenija, je v uvodnem nagovoru poudaril pomen britanskega trga za Slovenijo in prednosti, ki jih Slovenija, mlada država z bogato tradicijo, ponuja turistom iz Združenega kraljestva, od izredno široke in pestre palete dejavnosti – od prelepega podeželja, obale in športnih dejavnosti do živahnega utripa in kulture svoje prestolnice Ljubljane ter do številnih zgodb – med drugim tudi zgodbe za romantična doživetja, ki so rdeča nit letošnje predstavitve Slovenije v Londonu.
Karmen Novarlič, vodja Sektorja za turizem javne agencije SPIRIT Slovenija, je povedala: "Z našim delom in prisotnostjo Slovenije na britanskem trgu v letu 2014 smo zelo zadovoljni. Uspelo nam je pridobiti pozornost številnih pomembnih britanskih medijev, v septembru pa smo v Sloveniji gostili tudi več kot 400 vodilnih predstavnikov britanske turistične industrije, ki jih je Slovenija navdušila. Uspešna promocija v letošnjem letu slovenskemu turizmu daje dober zagon v prihodnje. Zavedamo se, da ima britanski trg veliko potenciala. Svetovna turistična borza v Londonu, kjer se predstavljamo že tradicionalno, je dobra priložnost, da poleg britanske javnosti o dogodkih in dejavnostih v Sloveniji in slovenskem turizmu seznanimo tudi svetovne poslovne turistične javnosti in medije, saj je WTM stičišče svetovne turistične industrije."
Mark Tanzer, predsednik združenja ABTA, ki je Slovenijo obiskal v septembru v okviru letne konvencije, je poudaril, da je bila ABTA za Slovenijo odlična priložnost za predstavitev britanski potovalni industriji. Britanski udeleženci ABTA so bili navdušeni nad naravnimi lepotami Slovenije, prav tako pa sta jih navdušila prijaznost ljudi in topel sprejem, ki so ga bili deležni. "Prepričan sem, da številni udeleženci konvencije načrtujejo ponovni obisk Slovenije. Preplet živahnih krajev in mest, čudovita pokrajina in lepa obala – in vse to le nekaj ur poleta od Velike Britanije so razlog, zakaj je Slovenija za britanski trg izredno privlačna destinacija."
WTM - World Travel Market je en najpomembnejših dogodkov potovalne industrije na svetu, ki se vsak november zbere na londonskem razstavišču ExCel. Borza ostaja zaprta za splošno javnost, seveda pa so vrata široko odprta vsem strokovnim obiskovalcem, članom kluba Meridian in novinarjem. Borza WTM ima največjo novinarsko obiskanost med vsemi dogodki v Veliki Britaniji. Vsako leto je na borzi več kot 2.000 mednarodnih medijev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje