Pri Ryanairu bodo sporno kampanjo vseeno nadaljevali, za leto 2013 že načrtujejo nov koledar z 'vročimi' stevardesami. Foto: Ryanair
Pri Ryanairu bodo sporno kampanjo vseeno nadaljevali, za leto 2013 že načrtujejo nov koledar z 'vročimi' stevardesami. Foto: Ryanair

Peticijo proti časopisnima oglasoma, v katerih sta upodobljeni pomanjkljivo oblečeni stevardesi, je na spletu podpisalo 11.000 ljudi. Zmotilo jih je, da oglasa žensko osebje na letalu prikazujeta v poniževalni in seksistični luči, zato se po njihovem mnenju ne bi smela pojaviti v časopisih, sploh ne tistih na nacionalni ravni.

"Vroče cene in osebje"
Ryanair je sporna oglasa objavil v časopisih Guardian, Daily Telegraph in Independent, poleg podobe razgaljenih stevardes v spodnjem perilu v oglasih piše: "Red hot fares & crew" (v ohlapnem prevodu "Vroče cene in osebje"). Stevardesi iz oglasov sicer nastopata tudi v dobrodelnem koledarju Ryanaira, sta dekleti meseca februarja in marca.

Poleg omenjene peticije je britanska Advertising Standards Authority (ASA) dobila 17 pritožb glede oglasa, ki naj bi ženske prikazoval kot spolni objekt in bil "seksističen, žaljiv in neprimeren". Pri irskem nizkocenovnem letalskem prevozniku, ki se tokrat ni prvič znašel v težavah zaradi kršenja oglaševalskega kodeksa, pa se branijo, češ da gre za podobi iz dobrodelnega koledarja, v katerem stevardesi pozirata prostovoljno. Dodajajo, da ni seksističen in ne izraža pogleda na ženske kot na objekte spolne sle.

Pri upravi ASA se strinjajo, da podobi na prvi pogled nista seksualizirani, a položaj in pogled žensk na fotografijah namiguje na spolnost. Prav to pa bi utegnilo užaliti bralce omenjenih časopisov.