Kot je v uvodnem nagovoru v petek poudaril direktor Slovenske turistične organizacije Dimitrij Piciga, je wellness v slovenskem turizmu zgodba o uspehu zaradi pozitivnih finančnih učinkov in širše promocije države kot turistične destinacije. Želja po zdravju, lepoti in dobrem počutju je skupna vsem, ne glede na spol in družbeni položaj, kar podpira napovedi, da se obeta tovrstnim turističnim dejavnostim v prihodnjem desetletju nadpovprečna rast, je povedal Piciga.
Odprte možnosti za nadaljnji razvoj
Slovenija ima po njegovem mnenju na tem področju velike možnosti razvoja zaradi mnogih termalnih in mineralnih vrelcev in drugih naravnih danosti, zdraviliški turizem pa se ponaša z večstoletno tradicijo. Trenutno je wellness glede na naložbe v hotele in nova delovna mesta v vrhu slovenskega turizma.
Glavni razlog za številne obiskovalce in goste slovenskega wellnessa je po Picigovih ocenah razmerje med ceno in kakovostjo, v prihodnje pa naj bi se razvijali še na področjih inovativnosti in avtohtonosti. Prek turističnega produkta, ki je značilen prav za našo državo, bi lahko širili prepoznavnost Slovenije v svetu, je prepričan Piciga.
Motivacija delavcev na poti k uspehu
Blejski kongres, ki ga organizira zavod za tehnično izobraževanje iz Ljubljane, poteka pod pokroviteljstvom Slovenske turistične organizacije in hotela Golf. V uvodnem delu so udeleženci spregovorili o pomenu motiviranega kadra za izboljšanje produktivnosti, pa tudi o vključevanju športnih dejavnosti v programe wellnessa.
Drugi dan kongresa udeleženci sodelujejo na delavnicah o udejanjanju wellnessa v življenja in o doživljanju wellnessa, kar vključuje vse od nordijske hoje in teka v naravi pa do aerobike in fitnesa. Na kongresu sodeluje okoli 150 udeležencev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje