Organizatorji so oglas "Diversity to discover" pospremili z besedami navdušenja nad strokovnostjo in lepoto oglasa, so sporočili s Slovenske turistične organizacije. Najvišjo nagrado v kategoriji turističnih oglasov je žirija slovenskemu podelila v konkurenci 88 zastopnikov iz 33 držav vsega sveta.
Film po besedah vodij projekta izpostavlja krajinsko pestrost in slovenske lepote na stičišču Alp, Sredozemlja in obrobja panonskega sveta.
V četrtek, 5. oktobra pa bo v čeških Karlovih Varih podelitev nagrade grand prix, ki jo je slovenski oglas prejel sredi septembra. Že drugo visoko priznanje oglasnemu filmu na uveljavljenih turističnih festivalih po mnenju STO-ja bistveno prispeva h kakovostni promociji Slovenije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje