Nekatere pritožbe so seveda upravičene, nekatere pa so tako smešne ali celo bizarne, da so že prav zabavne. Takšne pripombe večinoma kažejo na neverjetno nerazgledanost človeka, ki je kupil turistični aranžma, ali na njegovo razvajenost, ki sovpada z nepoznavanjam tuje kulture in običajev.
V nadaljevanju vam predstavljamo dvajset najbolj "bedastih" pritožb, ki so jih britanski turisti naslovili na turistično podjetje Thomas Cook in združenje britanskih potovalnih agentov ABTA, pod njih pa bi se lahko podpisal praktično kateri koli tujec, ne le Britanec.
1. Turist, ki si je privoščil prenočitev v razkošni koči sredi afriške džungle, je imel priložnost opazovati spolno vzburjenega slona. Ob vrnitvi se je pritožil agenciji, da mu je uničila medene tedne, ker mu je "pogled na podivjano zver vzbudil občutek nezadostnosti v hlačah".
2. Ženska je zagrozila, da bo poklicala policijo, češ da jo je hotelsko osebje zaklenilo v sobo. V resnici je znak "Ne moti" na kljuki na notranji strani svoje hotelske sobe razumela kot ukaz, da ne sme zapustiti sobe.
3. "Plaža je bila preveč peščena."
4. Gost v hotelski restavraciji v Avstraliji se je pritožil, da je bila njegova juha umazana, čudnega okusa in zelo gosta. Niti opazil ni, da je dejansko jedel mesno omako.
5. "Sončenje zgoraj brez bi morali na plažah prepovedati. Imela sem uničene počitnice, ker je moj mož ves ljubi dan opazoval druge ženske."
6. "Od uličnega prodajalca sem za pet evrov kupil sončna očala Ray Ban, a sem nato zgrožen ugotovil, da so ponaredek."
7. "Nihče nam ni povedal, da bodo v morju plavale ribe. Otroci so bili prestrašeni!"
8. "Za polet z Jamajke domov v Anglijo smo potrebovali devet ur, medtem ko so bili Američani doma že v treh urah!"
9. "Z zaročencem sva rezervirala sobo z dvema posteljema, dobila pa sva sobo z zakonsko posteljo. Zdaj ste vi odgovorni za to, da sem zanosila. Če bi upoštevali najino željo, se to ne bi zgodilo."
10. "Primerjal sem naš enosobni apartma s trosobnim, ki so ga rezervirali prijatelji, in naš je bil precej manjši!"
11. "V letaku je pisalo: Brez frizerjev v tem prenočišču. Sama sem po poklicu frizerka. Bo torej kaj narobe, če prespim tukaj?"
12. "Tukaj je preveč Špancev. Receptor govori špansko. Hrana je španska. Mnogo preveč tujcev ..."
13. "Ugotovili smo, da pesek na plaži ni tak, kot je bil prikazan v katalogu. Na fotografiji je bil rumen, v resnici pa je bel."
14. "Morali smo stati zunaj v vrsti, brez klime!"
15. "Vaša dolžnost kot dolžnost organizatorja potovanja je, da nas še pred odhodom obvestite o vsakemu hrupnemu ali uporniškemu gostu."
16. "Pičil me je komar - nihče me ni posvaril, da komarji pikajo."
17. "Menim, da bi morali v katalogu napisati, da lokalne trgovine ne prodajajo običajnih piškotov, kot so tisti z vanilijevo kremo ali lešniki."
18. "Lokalni trgovci so zelo leni in neodgovorni, ker svoje trgovine popoldne zaprejo. Večkrat sem moral kupiti nekaj stvari prav med 'siesto', zato bi morali ta čas za počitek zakonsko prepovedati."
19. "Na počitnicah v Goi v Indiji sem bil ogorčen, da je hrana v praktično vsaki restavraciji vsebovala curry. Niti približno ne maram začinjene hrane."
20. "Kupili smo vstopnice za vodni park, a nihče nam ni povedal, da moramo s seboj vzeti kopalke in brisače."
A. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje