Dnevna štartnina bo tako znašala 3,40 evra, nočna pa 3,80 evra.
Kilometrina do petih kilometrov vožnje stane 0,80 evra na kilometer, za daljše vožnje pa 0,50 evra na prevožen kilometer.
Za čakalni čas bodo taksisti lahko svojim strankam zaračunali pol evra na minuto.
Pri vnaprej naročenih vožnjah pa je mogoče ceno dvigniti ali spustiti za 20 odstotkov.
O enotni tarifi za taksije, ki naj bi bila transparentna in prijaznejša do strank, so se dogovorili dunajski mestni minister za gospodarstvo Peter Hanke, predsednica Delavske zbornice Renate Anderl in predsednik Dunajske gospodarske zbornice Walter Ruck.
Po enem letu bodo socialni partnerji proučili, ali tarifni model deluje. Predvsem bodo preverili vpliv na okolje in ali model preprečuje plačni in socialni damping.
Od leta 2025 registracija le še električnih taksijev
"Za sodobno mesto, kot je Dunaj, je pomembno, da se mobilnost optimizira v skladu s potrebami našega prebivalstva in mednarodnih gostov. S tem korakom izboljšujemo ponudbo mobilnosti na Dunaju in tudi promoviramo mesto kot poslovno in turistično lokacijo," je prepričan Hanke.
Poleg tega napovedujejo, da bo od leta 2025 dalje na Dunaju na novo mogoče registrirati samo še električne taksije, so sporočili s Predstavništva mesta Dunaj v Ljubljani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje