Poleti so krožno kabinsko žičnico Pohorska vzpenjača ustavili zaradi izgradnje nove vmesne postaje. Izgradnja vmesne postaje, ki je za osmim stebrom žičnice, naj bi bil tehnično zahteven poseg, saj je bilo treba ob sami postaji tudi postaviti dva dodatna stebra, še dva obstoječa stebra pa zamenjati. Pri tem je izvajalec, podjetje Leitner, začasno tudi snel jeklenico krožne kabinske žičnice, pred začetkom rednega obratovanja pa so bili izvedeni še vsi pregledi in testiranja.
Potem ko je podjetje Marprom iz Javnega holdinga Maribor zanjo prejelo pravnomočno uporabno dovoljenje in dovoljenje za obratovanje, so jo zdaj znova zagnali. Med vožnjo s krožno kabinsko žičnico v smeri navzgor je zdaj mogoče vstopanje in izstopanje tudi na novo zgrajeni vmesni postaji, medtem ko bo vožnja navzdol potekala enako kot do zdaj. Prevoz z njo je vzpostavljen po ustaljenem voznem redu – vsako polno uro med 7. in 21. uro, cenik vozovnic ostaja nespremenjen.
"Nova vmesna postaja predstavlja veliko pridobitev za širitev ponudbe z dodatnimi vsebinami za vse letne čase oziroma razvoj Pohorja 365. V prihodnje bo omogočila učinkovito izrabo smučarskih prog v zgornjem delu in kolesarskih v spodnjem delu Mariborskega Pohorja," so poudarili na Marpromu.
Do spodnje postaje Pohorske vzpenjače vozijo izključno električni avtobusi
Gre za naložbo v sklopu širšega projekta posodobitve žičniških naprav in izgradnje zunanjega središča Maribor-Areh v skupni vrednosti 7,5 milijona evrov, za katerega bo Marprom prejel skoraj šest milijonov evrov državnega denarja. Med drugim sta predvideni še postavitev nove sedežnice Ruška in ureditev novih kolesarskih prog, gibalnih parkov in steze za gorske gokarte.
Arsenovič: Pomemben korak naprej
Do spodnje postaje Pohorske vzpenjače vodi mestna avtobusna linija 6, na kateri potekajo vožnje izključno z električnimi avtobusi. Danes sta po njej zapeljala dva nova električna avtobusa. "Gre za pomemben korak naprej v smeri modernizacije javnega potniškega prometa in trajnostnega razvoja, h kateremu smo zavezani," je ob tem povedal župan Saša Arsenovič.
Javno podjetje Marprom, ki skrbi tako za žičniške naprave na Mariborskem Pohorju kot mestni avtobusni promet, ima skupno sedem električnih avtobusov, pa tudi štiri mini električna vozila Maister za vožnjo po pešconi v središču mesta.
V letu 2024 načrtujejo spremembo linij javnega potniškega prometa v Mariboru, v okviru katere je predvidenih šest glavnih linij s frekvenco od 10 do 20 minut v konicah, krožna mestna linija, 14 povezovalnih linij in integrirane šolske linije. Do leta 2030 želijo imeti polovico voznega parka elektrificiranega in v mestnem jedru voziti izključno z do okolja prijaznimi avtobusi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje