Digitalna borza pod imenom ITB Now bo potekala med 9. in 12. marcem. Organizatorji so pripravili platformo, prek katere je mogoče organizirati sestanke in druge izmenjave med ponudniki in kupci ter drugimi obiskovalci.
Organizator, družba Messe Berlin, obljublja, da bo dogodek tudi v digitalni obliki stičišče turistične panoge na svetovni ravni. Pripravili so tudi širok spremljevalni program s številnimi predavanji o trenutnih temah, med drugim tudi o okrevanju turizma po epidemiji.
Slovenija bo predstavljena kot zelena, trajnostna destinacija s poudarkom na dejavnih počitnicah. Pomemben del predstavitve bo tudi gastronomija v luči naziva evropske gastronomske regije 2021.
V okviru slovenskega virtualnega razstavnega prostora, t. i. Brand Card, bodo turistično ponudbo Slovenije poleg STO-ja predstavili še Zipline Dolinka Bled, Greenhills Slovenia, Between TMC, Happy Tours, EM Tourism – Experience Memories, Hit Alpinea Kranjska Gora Hotels, Slovenia Getaway, Dolina Soče – Julijske Alpe, Ljubljanski grad, Kareta turizem, Kobilarna Lipica, Kompas, KNMTravel, Palma Travel, Terme Vivat, Postojnska jama, Visit Savinjska, Roundabout Experiences, Sava Turizem, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Slotrips, Terme Banovci, Terme Snovik, Thermana, TA Movis, Turizem Bled, Turizem Ljubljana, Terme Zreče & Rogla, Javni zavod za turizem, šport in mladino Šmarje pri Jelšah, Celeia Celje, Zavod za turizem Idrija, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina ter Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje