Foto: STO
Foto: STO

Uvrstitev Slovenije na tekmovanje je po besedah vodje predstavništva STO-ja v Nemčiji Rebeke Kumer Bizjak izjemna priložnost za dodatno krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije na nemškem trgu. "V Nemčiji vlada veliko navdušenje nad nogometom, prvenstvo pa ima še širši, evropski in svetovni doseg. Na stadionih bo pesti za reprezentance stiskalo okoli tri milijone navijačev, zgolj finalno tekmo pa naj bi na televizijskih zaslonih spremljalo okoli 300 milijonov nogometnih navdušencev," so na STO-ju njene besede navedli v sporočilu za javnost.

Turistična organizacija želi zato Slovenijo predstaviti kot "vrhunsko turistično destinacijo z velikim športnim srcem ter deželo bogatih gospodarskih in naložbenih priložnosti". "S trajnostno usmerjenostjo in visoko kakovostjo storitev bomo skušali navdušiti in pritegniti nemške turiste, ki cenijo do okolja prijazne prakse in avtentična doživetja, ter druge športne zanesenjake z vsega sveta," je dodala Kumer Bizjak.

Med promocijskimi dejavnostmi bodo oglaševanje na zaslonih v vseh treh mestih, kjer bodo tekme slovenske reprezentance (Stuttgart, München in Köln), televizijsko oglaševanje Slovenije na več kanalih na nemškem trgu med prvenstvom s ciljem nagovarjanja nemških turistov, da obiščejo Slovenijo, ter uporaba znamke I Feel Slovenia v okviru vseh dejavnosti Nogometne zveze Slovenije (NZS), povezanih s prvenstvom.

"Te aktivnosti dopolnjujejo redne promocijske aktivnosti STO-ja na nemškem trgu, kot so globalna digitalna kampanja, nastopi na številnih sejmih in borzah, sodelovanje z mediji ter študijska potovanja za novinarje in organizatorje potovanj," so dodali na STO-ju.

Promocijske dejavnosti bodo izvedli v sodelovanju z Nogometno zvezo Slovenije, javno agencijo Spirit Slovenija, ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport ter slovenskim veleposlaništvom v Nemčiji, so še pojasnili.