Slovenija bo še krepila svojo podobo odlične destinacije za dejaven oddih, priprave športnikov in gostiteljice največjih športnih dogodkov.
V okviru dogodka bo vidnost Slovenije močno izpostavljena skozi znamko I feel Slovenia (Slovenijo čutim) na samem prizorišču, pa tudi prek različnih komunikacijskih kanalov med prvenstvom, so danes sporočili s STO-ja.
Po napovedih bo dogodek v prenosih in na družbenih omrežjih spremljalo več kot 153 milijonov gledalcev. Največja vidnost dogodka v prenosih bo v Nemčiji in Italiji, ki tudi zaradi spremenjenih razmer ostajata med najpomembnejšimi trgi slovenskega turizma.
Evropska nogometna zveza (Uefa) je, kot so poudarili na STO-ju, ob tem prepoznala velik pomen trajnostne zaveze Slovenije. Zato bo v okviru prvenstva izvedla komunikacijsko kampanjo Čistejši zrak – boljša igra.
Slovenija se po številu vrhunskih športnikov uvršča v sam vrh najbolj športnih držav na svetu, vse večji ugled pa uživa tudi pri organizaciji in izvedbi najzahtevnejših mednarodnih športnih tekmovanj, so dodali na STO-ju. Več mednarodnih tekem v t. i. mehurčkih je izvedla tudi v med pandemijo covida-19.
Turistična organizacija tudi sicer promociji Slovenije kot privlačne destinacije za dejavne počitnice in športni turizem posveča posebno pozornost, saj gre za produkt, ki tudi izkazuje v trenutnih razmerah velik tržni potencial, so še navedli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje