GreenGT z električnim motorjem naj bi imel moč med 261 in 335 kilovati (350 in 450 KM). Izdelan bo iz ogljikovih in steklenih vlaken. Foto: GreenGT
GreenGT z električnim motorjem naj bi imel moč med 261 in 335 kilovati (350 in 450 KM). Izdelan bo iz ogljikovih in steklenih vlaken. Foto: GreenGT

Letošnja dirka, ki bo 13. in 14. junija, bo minila brez njih, saj bodo svoj dirkalnik na stezo poslali šele leta 2011.

Po besedah vodje inženirjev Christopha Schwartza so zdajšnji prototip razvili za tekmovanja, ni pa izključeno, da bomo 22 primerkov GreenGT-ja videvali tudi na "navadnih" cestah.

Kakor koli že, poganjal naj bi ga izključno električni motor, ki bo energijo črpal iz dveh litij-ionskih baterij in s pomočjo katerega bo GT od ničle do stotice pospešil v manj kot štirih sekundah, najvišja hitrost pa bo približno 275 km/h. Navor? Do 160 km/h bo vodno hlajen motor imel kar 1.997 Nm, potem pa bo navor padel na 799 Nm.

Po besedah švicarskih inženirjev naj bi v prihodnjih dveh oziroma treh letih zdajšnji prototip še izboljšali, kakšen je njegov zunanji videz, pa si oglejte v spodnji fotogaleriji.

J. S.