Promocijsko umeščanje izdelkov je način oglaševanja, pri katerem oglaševalci v medijih, tudi filmu in televiziji, kot oglasna sporočila uporabljajo resnične izdelke, storitve ali blagovne znamke. Ta način oglaševanja na začetku ni bil načrten, danes pa velja za pravo industrijo.
Najstarejši film, v katerem smo opazili Applov računalnik, je kultna grozljivka Stvor (The Thing) iz leta 1982. Leto 1996 je bilo za Apple v filmski industriji prelomno, saj se je blagovna znamka začela pojavljati skoraj v vsakem filmu, televizijskih serijah in risanih serijah. Danes ni več tako, saj je ameriški mogotec postavil stroge omejitve.
Rian Johnson, režiser priljubljenega filma Nož v hrbet (Knives Out) je v intervjuju razkril zanimivo dejstvo o uporabi Applovih izdelkov v filmski industriji. "Ne vem, ali vam lahko to zaupam. Ne zato, ker bi bilo sporno ali kaj podobnega, ampak zato, ker mi bo nakopičilo precej težav pri snemanju naslednjega filma," je začel 46-letnik, a kljub temu povedal: "Apple dovoljuje uporabo Iphonov v filmih, vendar ne negativnim likom.”
Apple je znan po strogih pravilih uporabe, prikaza in portretiranja naprav, piše MacRumors. Kot del svojih smernic za uporabo blagovne znamke in avtorskih pravic Apple na primer pravi, da bi se morali njihovi izdelki vedno prikazovati le "v najboljši luči".
Že v preteklosti je bilo poudarjeno, da pozitivni liki v filmih večinoma uporabljajo Applove prenosnike (Mac) in Iphone, medtem ko slabi liki uporabljajo druge znamke računalnikov in mobilnih telefonov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje