Pantone barvo leta izbira že od leta 1999, tudi letos jo je izbrala mednarodna ekipa. Izbor temelji na številnih podatkih o potrošnikih v modni, oblikovalski, kulinarični in avtomobilski industriji.

Glede na to, da so popkulturo v preteklem letu zaznamovale močne barve – predvsem neonsko zelena barva albuma Brat pevke Charlie XCX in rožnata barva filma Barbie – je izbor Pantona za barvo leta 2025 mnoge presenetil. Ta je namreč postala "bolj umirjena, rahlo pigmentirana" barva, poimenovana mokačino krema (ang. Mocha Mousse).

Podpredsednica podjetja Pantone Color Institute Laurie Pressman je za USA TODAY povedala, da je barva, z bolj uradnim imenom PANTONE 17-1230, "nežno rjava, prežeta s čutno in prijetno toplino", ustvarjala naj bi občutek harmonije. Da barva odseva skodelico kave s smetano ali mlečno čokolado, je namerno, tudi ime je namenjeno žgečkanju brbončic – barva naj bi vzbudila več čutov, predvsem pa "vzbudila željo, da vanjo pomočite žlico".

Delno jo navdihuje "kultura majhnih priboljškov" − vedno bolj priljubljenim trendom, v katerem si ljudje svoj dan polepšajo z majhnimi užitki, kot je kava, kupljena v trgovini. Pressman tako ljudi spodbuja oboževalce, naj "najdejo svoj trenutek moke".

"Svet je pripravljen sprejeti mehkejše, tišje veselje"

Izbor za leti 2023 in 2024, ko je Pantone izbral odtenke škrlatne oziroma breskve, naj bi odražal željo po praznovanju po dolgotrajnih zaporah zaradi pandemije covida-19. Zdaj, ko je ta že v preteklosti, naj bi bil "svet pripravljen sprejeti mehkejše, tišje veselje".

"Glavna tema, ko smo se lotili iskanja letošnje barve, je bila celotna ideja harmonije," je razložila Pressman in poudarila, da potrošniki v svetu, ki postaja bolj zapleten, iščejo notranji mir in ravnovesje. "Vsestranska" svetlo rjava, ki lahko odraža tako razkošje kot usklajenost z naravnim svetom, naj bi bil tako popoln odtenek za izražanje te želje po "nežnem in lahkem".

Prvič bo sicer Pantone svojo izbiro barve vključil v instalacije v resničnem svetu, barva bo zaživela tudi v večjih mestih, kot so New York, Šanghaj in Mumbaj. Prva takšna instalacija je bila na London Eyeu – turistična atrakcija v središču Londona je zasvetila v odtenku mokačino kreme. Plod sodelovanja Pantona in partnerjev bodo tudi samolepilni listki v različnih odtenkih in umetniška dela, ki jih bo navdihnila barva leta 2025.