Po desetletjih razprav med italijanskimi oblastmi v Rimu s sicilijanskimi lokalnimi oblastmi in investitorji naj bi z gradnjo mostu začeli januarja 2005, dokončan pa bo čez največ sedem let kasneje. Gradnja 3300 metrov dolgega mostu bo stala 4,5 milijarde evrov.
Nasprotovanja gradnji
Nasprotniki gradnje mostu italijanskemu premieru Silviu Berlusconiju očitajo, da si želi z izgradnjo mosta preko morske ožine zgolj postaviti spomenik, sam pa pravi, da bodo s tako velikimi projekti spremenili državo. Okoljevarstveniki so zaradi nevarnosti potresa medtem že napovedali tožbo.
Zagovorniki
Zagovorniki gradnje pa trdijo, da tudi pogosti potresi v regiji ne predstavljajo nobenih težav, saj naj bi 380 metrov visoki podporni nosilci, ki bi segali 55 metrov globoko v zemljo, prenesli potres tudi do stopnje 7,1 po Richterjevi lestvici. Na jugu Italije pa je doslej že prišlo do potresov stopnje 7,9 po Richterjevi lestvici.
Financiranje mostu
Novi najdaljši viseči most naj bi odplačali vozniki, ki bodo vozili čezenj, banke in pa finančne družbe. Italijanske oblasti, ki se lotevajo še več velikih projektov, kot sta sta izgradnja tretje proge podzemne železnice v Rimu in izgradnja podzemne železnice v Bologni, pa bi se popolnoma izognila financiranju mostu.
Novi rekordi
Šestpasovni most naj bi dnevno prečkalo okoli 140.000 avtomobilov, razdalja med celinsko Kalabrijo in Sicilijo pa bi se skrajšala na tri minute. Most bo kar trikrat daljši od znamenitega mosta Golden Gate v San Franciscu. V primerjavi z novim mostom pa s 1990 metri ne bo nič posebnega tudi doslej najdaljši viseči most Akaši Kaikyo na Japonskem.
Oglas
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje