92 odstotkov predstavnic nežnejšega spola, ki so sodelovale v anketi modne spletne strani tszuji.co.uk, se spominja svojega prvega para čevljev, ki so si ga kupile z lastnim denarjem. Pa naj gre za prestižnejše modele Manola Blahnika in Jimmyja Chooja ali pa za cenejše in dostopnejše pare.
Na drugi strani pa se le 63 odstotkov žensk spominja imena fanta, ki so ga prvič poljubile. In če naredimo še eno primerjavo - 96 odstotkov anketirank se le stežka odpove priljubljenemu paru čevljev, medtem pa jih le 15 odstotkov obžaluje konec razmerja z nekdanjimi partnerji.
"Čevlje dojemajo kot prijatelje"
Strokovnjaki, ki so sodelovali pri raziskavi, menijo, da te številke kažejo na to, da ženske nakup čevljev povezujejo s posebnimi dogodki v življenju. Večina žensk si namreč nov par čevljev privošči ob posebnih priložnostih, kot so poroka, rojstni dan in drugo. Ženske do svojih čevljev gojijo neko posebno naklonjenost in se svojim čevljem le stežka odpovejo, čeprav jih ne nosijo.
"Raziskava je pokazala, da ženske res visoko cenijo svoje čevlje. Bolj, kot smo si mislili. Na neki način jih obravnavajo kot najboljše prijatelje. Izkazalo pa se je, da jih nanje tudi bolj vežejo spomini kot pa na nekdanje ljubimce," so še zapisali na omenjeni spletni strani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje