Vlada želi kolesa prebivalstvu predstaviti kot privlačno prevozno sredstvo za vse generacije in predvsem kot zamenjavo za avtomobile. "Država si ogromno prizadeva za kolesarjenje," je ob tem tvitnil minister za promet Clement Beaune.
Več kot polovica sredstev, približno po 250 milijonov evrov letno, bo namenjena povečevanju mreže kolesarskih poti.
Francoska mreža do kolesarjev prijaznih poti se trenutno razprostira na 50.000 kilometrih. Do leta 2027 jo nameravajo povečati na 80.000, do leta 2030 pa na 100.000 kilometrov.
Prednost bodo imela manjša mesta in podeželje, saj imajo velika mesta že razvito infrastrukturo ali pa so za to prejela druge oblike državnih sredstev, je pojasnil prometni minister Beaune.
500 milijonov evrov za nakupe koles
500 milijonov evrov bo vlada namenila subvencijam za nakup koles, pri čemer bodo spodbujali nakupe rabljenih koles. V Franciji sicer živi približno 68 milijonov ljudi, spletna stran welovecycling.com pa ocenjuje, da je v državi približno 20 milijonov koles.
Preostala sredstva bodo namenjena parkiriščem za kolesa v mestih in na železniških postajah, za opremo proti kraji koles ter za kolesarsko usposabljanje vseh osnovnošolcev, starih od šest do enajst let.
"Vizionarska pobuda ne bo samo preoblikovala načina, kako se naši državljani vozijo in živijo, temveč bo Francijo postala tudi vodilna na svetu pri spodbujanju kolesarske infrastrukture in kulture," je potezo vlade pozdravil Olivier Schneider, predsednik kolesarskega združenja FUB.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje