Na koncu posnetka Obama izreče znameniti YOLO (le enkrat se živi). Foto: EPA
Na koncu posnetka Obama izreče znameniti YOLO (le enkrat se živi). Foto: EPA

Obama je video posnel v sodelovanju s podjetjem Buzzfeed, spletnim medijskim portalom, kjer redno objavljajo zabavne in poučne videe. Čeprav je najprej videti, kot da videoposnetek prikazuje le, kaj počnemo, kadar nas nihče ne vidi, nosi tudi globlje sporočilo.

Video je nastal v sklopu oglasne kampanje za nov sistem zdravstvenega zavarovanja Obamacare. Z zabavnim oglasom so merili predvsem na mlado občinstvo, saj si ameriška vlada želi, da bi se v nov sistem zdravstvenega zavarovanja vključilo predvsem veliko mladih in zdravih zavarovancev.

V videu je Obama prikazan kot sproščen in simpatičen "navaden smrtnik", ki vadi svoj govor pred ogledalom, se fotografira v predsedniški pisarni, se sprošča z igranjem košarke z navidezno žogo in riše portret svoje soproge Michelle. To pa ni prvi sprehod Baracka v "zabavne" vode. Kot predsednik je že večkrat sodeloval v večernih pogovorno-zabavnih oddajah, redno pa uporablja tudi spletna družbena omrežja, s čimer se želi približati mlajši populaciji.