Njihov namen pripovedovanja teh laži je bil, da bi otroci nehali kaditi.
˝Želeli smo ljudem pokazati, da tudi tobačna industrija reklamira svoje izdelke z lažmi,˝ so povedali vodilni v organizaciji.
˝S takim pretiravanjem smo želeli doseči, da bi se ljudje ustavili ob reklami, se zamislili in odšli na našo spletno stran poiskati resnico.˝
Ostale reklame po Stockholmu so vključevale dejstva, da pasivno kajenje uničuje naravo in pobija ptice ter da dekleta ponavadi začnejo kaditi, ker so neumna.
˝Za nas je to pomembna kampanija, saj se ponavadi otroci soočijo s cigaretami prav med poletnimi počitnicami. Na Švedskem jih vsak dan začne kaditi sedemdeset.
Upamo, da bodo zdaj o tem premislili dvakrat,˝ so še dodali na organizaciji in povedali, da bodo tobačno industrijo kmalu tožili zaradi lažnivega reklamiranja. Reklame proti kajenju pa bodo na ulicah ostale še dva tedna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje