28. julija so pozno zvečer, med 23. in 24. uro, postavili še poslednji, 165. del jeklene konstrukcije mostu, konec gradnje mostu in povezanost ozemlja pa so na Hrvaškem proslavili z veličastnim ognjemetom, ki je nebo razsvetlil v najrazličnejših barvah.
Most, ki je dolg 2,4 kilometra, je namreč povezal Komarno v celinskem delu države in Brijesto na Pelješcu, tako pa uresničil že dolgo pričakovano povezavo hrvaškega ozemlja. Eden izmed petih največjih evropskih mostov, ki so jih zgradili v tem stoletju, in največji infrastrukturni projekt na Hrvaškem, se dviguje kar 55 metrov v višino, širok pa je skoraj 24 metrov.
Gradnjo je sicer vodila kitajska družba China Road and Bridge Corporation, ki je delo začela julija leta 2018. Kljub nekaterim oviram je kitajskim delavcem podvig, katerega glavni in odgovorni projektant je bil slovenski gradbeni inženir Marjan Pipenbaher, uspelo dokončati znotraj roka, predvidenega v pogodbi. Čeprav je most, ki vodi na hrvaški polotok Pelješac, dokončan, za promet še ni ustrezno pripravljen, odprli ga bodo pred začetkom prihodnje turistične sezone.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje