Veliko južnokorejskih lastnikov trgovin in restavracij se je posebej pripravilo na povečan obisk, ki so ga pričakovali med zimskimi olimpijskimi igrami. Po poročanju New York Timesa jih je mnogo izmed njih v pričakovanju številnih tujih gostov najelo dodatne delavce, zdaj pa razočarani ugotavljajo, da obiskovalci in športniki le redko zapustijo "olimpijski mehurček".
Avtomobili in avtobusi, ki na olimpijska prizorišča prevažajo športnike, gledalce in novinarje, se po glavnih cestah namreč peljejo mimo lokalnih restavracij, lastniki pa jih na pločniku lahko zgolj opazujejo. Športniki se večinoma držijo jedilnic v olimpijski vasi, v kateri živijo, turisti pa se v veliki meri odločajo za restavracije zahodnih verig s hitro prehrano.
Slabe označbe in surovo meso
Za slab obisk restavracij naj bi bile krive pomanjkljive označbe in pa dejstvo, da so korejske tradicionalne jedi za tuje turiste preveč nenavadne. Korejci namreč nekatere jedi pripravljajo s surovim mesom in nič nenavadnega ni, če se sveže narezana hobotnica na krožniku še premika.
Organizatorji so obiskovalcem in udeležencem olimpijskih iger sicer skušali približati lokalno kulinariko. Tako so bile na kosilu ob srečanju predstavnikov Južne in Severne Koreje ob začetku iger na voljo jedi, ki so predstavljale vseh osem provinc nekdaj združene Koreje, med njimi tudi juha iz posebne sušene ribe iz province Gangvon, v kateri leži olimpijsko mesto Pjongčang.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje