Bageta je simbol Francije po vsem svetu in že vsaj 100 let glavni del prehrane tamkajšnjih prebivalcev. Ena izmed legend pravi, da so si peki Napoleona Bonaparta podolgovato obliko izmislili, da bi kruh njegovi vojaki lažje prenašali.
Vonj po pšenici in kvasu hrustljave palčke puhastega kruha je marsikdo ocenil kot neponovljivega, a francoska pošta je to vzela kot izziv. Na prav poseben način je ovekovečila legendarno bageto – ustvarila je namreč znamko, ki jo mora kupec podrgniti z nohti, s tem pa si "pripraska" bagetino esenco.
S potezo seveda niso vsi zadovoljni. "Naš kvas je nežen," je poudarila Jeanne Barrere, vodja pekarne Leonie blizu pariške avenije Champs-Elysees, in pristavila, da znamka bolj diši po vanilji. Tudi glavni pek te pekarne Harlem Gbodialo je zavohal "sladkorno, sadno aromo", ki je ni mogel določiti.
Čeprav se je poraba baget zmanjšala, jih Francija še vedno ustvari okoli 16 milijonov na dan oz. skoraj šest milijard na leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje