New York Times ima na svoji spletni strani poseben razdelek o igrah. Foto: AP
New York Times ima na svoji spletni strani poseben razdelek o igrah. Foto: AP

Igra Wordle je zelo preprosta – vsak dan ponudi nov besedni izziv v angleškem jeziku. Vsak tekmovalec ima šest poskusov, da ugotovi besedo s petimi črkami.

Izmislil si jo je programer Josh Wardle in jo predstavil lani oktobra. V hipu je postala izredno priljubljena, danes jo dan za dnem igra več milijonov ljudi.

Wardle se je zdaj odločil skleniti dober posel in pravice za igro prodati New York Timesu (NYT). Kot je ob tem dejal, ga je uspeh njegove pogruntavščine "izjemno presenetil", zato je "neverjetno počaščen", da je zanimanje zanjo izrazila tako ugledna medijska hiša. "Vrsto let sem občudoval pristop NYT-ja do iger in spoštovanje, ki ga izkazujejo svojim igralcem," je dodal.

Sorodna novica Igra, namenjena bogatenju besednega zaklada, obnorela svet

Pri NYT-ju so posel potrdili in dodali le, da so za Wordle odšteli "sedemštevilčno vsoto". Dodali so, da igre ostajajo ključni del njihove ponudbe, Wordle pa je še dodatni razlog, da bodo uporabniki prišli na njihovo spletno stran in ob tem prebrali tudi najpomembnejše novice.

Igra kot jutranja rutina

Wardle je prototip za Wordle oblikoval že leta 2013, a njegovi prijatelji zanj niso pokazali navdušenja. "Lani med pandemijo pa sva z dekletom vse pogosteje reševala križanke in besedne igre. Kot del najine jutranje rutine sem se domislil igre, ki bi jo lahko odigrala za vsak začetek dneva," je dejal pred časom. Wordle je najprej delil s svojimi sorodniki na aplikaciji WhatsApp, nato pa jo je odprl tudi za širšo javnost.

Pri nas je že zaživela tudi slovenska različica z imenom Besedle.