Na navaden in elektronski naslov postaje Radio Galaxy v Aschaffenburgu v Nemčiji je tako prispelo več kot 600 epitafov, ki so pogoj za sodelovanje v nagradni igri. Zamisel se je porodila v glavi radijskega voditelja Jensa Pfluegerja, ki je za BBC pojasnil, da je namen nagradne igre v bistvu podiranje tabujev o smrti.
Prepričan je namreč, da se predvsem mladi premalo posvečajo tej temi. "Tako želimo mlade spodbuditi, da začnejo o tem razmišljati," pojasnjuje. Nad odzivom poslušalk in poslušalcev so navdušeni, moti jih le eno - veliko sodelujočih je poslalo epitafe, ki niso bili njihovo avtorsko delo. "Radi bi, da nam ljudje pošljejo svoje lastne misli. Če nam pošljejo citat nekoga drugega, je to sicer v redu, a vsekakor ni dovolj kreativno," meni Pflueger.
Pogrebniki: Akcija neokusna in nemoralna
Glavna nagrada je ček za 3.000 evrov, ki mora biti porabljen za kritje stroškov pogreba. Na akcijo so se že odzvali v nemškem združenju pogrebnikov, ki so tekmovanje označili za "neokusno", in vložili tožbo, s katero želijo radijski postaji nagradno igro prepovedati. "Ta aktivnost ni samo hudičevo delo in neokusna, ampak tudi nemoralna, saj je v popolnem nasprotju z zakoni o varstvu konkurence," so zapisali v sporočilu za javnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje