V naslednjih štirih letih bodo izšle še znamke, ki javnost opozarjajo na varnost pešcev (Bodi viden, bodi previden!), varno vožnjo brez mobilnega telefona, varnost kolesarjev in pravilno vožnjo po avtocestah (Vozi desno, prehitevaj levo).
Kot so sporočili z Agencije za varnost prometa, so z veseljem pristopili k tovrstni obliki promocije prometne varnosti, s katero želijo skupaj s Pošto Slovenije ozaveščati o pomenu prometne varnosti za vse udeležence.
Agencija namreč vodi in koordinira nacionalno preventivno akcijo Varnostni pas, ki je namenjena opozarjanju na pomembnost pripetosti vseh potnikov v vseh motornih vozilih z varnostnim pasom, na vsaki, tudi najkrajši poti in povečanju deleža pripetosti z varnostnim pasom. Varnostni pas je namreč eden pomembnejših izumov za večjo varnost voznikov in potnikov v vozilu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje