Njihova ciljna skupina so zlasti mlade družine z aktivnim življenjskim slogom. Čeprav Volvo v Sloveniji letos pričakuje manj kot sto kupcev novega karavana, pa si nad povpraševanjem v Evropi že mane roke. Še letos namerava evropskim kupcem prodati kar 74 tisoč avtomobilov, kar je v tem zelo konkurenčnem razredu več kot ambiciozna številka.
Pri novem V50 so se inženirji osredotočili zlasti na zunanji videz ter športni značaj. Da jim je uspelo oboje, govori njegova všečno oblikovana zunanjost, ki jo je moč tudi s sprednje strani razpoznati po raznih detajlih od njegovega limuzinskega brata S40. Slednji je na ceste zapeljal minuli mesec.
Da pa pregovorno varen švedski lepotec ni ostal le pri zunanjosti, govori njegova bogata serijska oprema in ergonomična notranjost. Med drugim je v vozilo vgrajenih osem varnostnih blazin, klimatska naprava, ABS, EBD, DSCT, EBA, IDIS, servovolan, daljinsko centralno zaklepanje, po višini nastavljiv voznikov sedež, električni pomik vseh stekel ...
Kupcem, ki bodo hoteli več od naštetega, so na voljo še trije razredi, kinetic, momentum in summum. Motorna paleta za slovenski trg je trenutno sestavljena iz štirih bencinskih in enega dizelskega motorja.
Najšibkejši bencinski 1,8-litrski agregat ponuja 125 KM, vrh bencinske ponudbe pa predstavlja 2,4-litrski petvaljnik z 220 KM. Dizel je trenutno en sam, in sicer dvolitrske prostornine, ki premore 136 KM, v prihodnje pa napovedujejo še nove dizelske agregate, ki bodo še bolj ustrezali slovenskemu trgu.
Za osnovni 1,8 model bo v Sloveniji potrebno odšteti 5,9 milijona tolarjev, najbolj začinjeni T5 pa bo vaš za nič manj kot 8,4 milijona tolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje