Spletna stran Boohoo je  z novo oglaševalsko kampanjo v času svetovnega nogometnega prvenstva pridobila več nasprotnikov kot podpornikov. Foto: AP
Spletna stran Boohoo je z novo oglaševalsko kampanjo v času svetovnega nogometnega prvenstva pridobila več nasprotnikov kot podpornikov. Foto: AP
Poteza je razkačila kupce, številni so spletne prodajalce obtožili, da spodbujajo stereotipe o spolu. Foto: Reuters

Poteza je ogorčila kupce, številni so spletne prodajalce obtožili, da spodbuja stereotipe o spolu. Še več, po poročanju britanskega Independenta so na spletni strani oglaševali 25-odstotni popust med tekmo Anglije in Tunizije in 20-odstotni popust med tekmo Anglije in Paname.

V enem izmed elektronskih sporočil, v kateri so promovirali ponudbo, so zapisali: "Spet gleda nogomet. To je vaš popolni izgovor, da nakupujete." Medtem ko so v drugem zapisali: "Se počutite, da ste na drugem mestu? Postavite se na prvo mesto in nakupujte, medtem ko on gleda 'fuzbal'."

Potem ko so se v javnosti pojavili omenjeni zapisi, so prišle pobude k bojkotu spletne strani. "Kampanja me je razjezila, saj izvira iz lenih stereotipov o spolih, kjer se predvideva, da so moški ljubitelji nogometa, medtem ko so ženske strastne nakupovalke," je dejala Rebecca Lees – ena izmed pobudnic bojkota.

"Prav tako namigujejo, da so ženske nakupovalke vse heteroseksualke, in ignorira dejstvo, da so nekatere stranke tudi oboževalke nogometa." Dodala je, da jo je promocija zmedla in razočarala, kar je posledica premajhne družbene odgovornosti podjetja.

Predstavnica za stike z javnostjo Boohooja se je za potezo podjetja opravičila: "Pri Boohooju je na prvem mestu zadovoljstvo stranke. Enakost med spoloma in raznolikost nam je zelo pomembna in žal nam je za ta del tržnega komuniciranja, ki je povzročil užaljenost. Bilo je nenamerno."