Razvoj nove pijače je potekal v dveh stopnjah. Sprva so določili izbor okusov in določili trende, "s katerimi bi lažje razumeli, kakšen okus prihodnosti si uporabniki sploh predstavljajo," je pojasnil predstavnik podjetja za portal.

Na naslednji stopnji so zbrane informacije obdelali z umetno inteligenco, s čimer so razvili različne okuse in njihove kombinacije.

Podjetje na embalaži ne opisuje, kakšen je novi okus Coca-Cola Y3000, prodajali pa jo bodo tudi v različici brez sladkorja.

Umetna inteligenca pomagala tudi pri podobi embalaže

Umetno inteligenco so nato uporabili tudi pri podobi embalaže. Poleg prepoznavnega logotipa v črni barvi, je embalaža v celoti v barvi kroma s poudarki vijoličaste, modre in rožnate barve.

"S pomočjo umetne inteligence smo dobili Coca-Colo Y3000 Zero, ki daje vpogled v to, kakšnega okusa bi bila lahko kokakola v prihodnosti, hkrati pa predstavlja inovativno izkušnjo pri raziskovanju prihodnosti," je za CNBC Make it dejala direktorica za globalno strategijo Oana Vlad.