Riblja čorba se je odločila za zanimivo promocijo svojega koncerta v Sloveniji. Foto: www.riblja-corba.com
Riblja čorba se je odločila za zanimivo promocijo svojega koncerta v Sloveniji. Foto: www.riblja-corba.com

Riblja čorba namreč na svoji spletni strani piše, da so znamke z njihovim izbranim motivom že v rednem obtoku slovenske pošte, zato smo se na MMC-ju pri Pošti Slovenije pozanimali glede naročanja osebnih znamk.

Kot je pojasnil Zoran Ličen s Pošte Slovenije, tovrstno naročene znamke niso namenjene za neposredno prodajo, temveč jih prejme le naročnik. "Te znamke niso nikoli v prosti prodaji na Pošti Slovenije, saj gre za osebne znamke, in ne priložnostne poštne znamke," je poudaril Ličen.

Motivi pri osebnih znakah so lahko zelo različni, vendar veljajo tudi omejitve. "Ti namreč ne smejo biti žaljivi , v vsakem primeru si PS pridržuje pravico do zavrnitve motivov brez obrazložitve," je povedal Ličen in dodal, da tovrstna oglaševanja koncertov skupin sicer niso pogosta.

Za znamko je treba odšteti od 0,69 do 0,83 evra
Do zdaj je veljalo, da je najmanjše naročilo osebnih poštnih znamk z enakim motivom 100 kosov, vendar pa s petkom na Pošti pripravljajo novost. Možno bo namreč naročiti tudi komplet 20 znamk z enakim motivom. Cena posamezne znamke pa znaša od 0,69 evra pa do 0,83 evra.

Kot je še za MMC pojasnil Ličen, je povpraševanje po osebnih poštnih znamkah preseglo prvotna pričakovanja, naročnik pa znamko dobi najpozneje v 14 dneh po naročilu.