Nekdanji vojaški pilot Brian Hall se je po upokojitvi lotil malo drugačnih vozil - 49-letni podjetnik in predsednik uprave družbe CubaKat (gre za podružnico precej večjega podjetja za gradnjo katamaranov KonaCat) gradi, vozi ter prodaja katamarane in druga plovila.
Zato ni tako presenetljivo, da nedavno otoplitev odnosov med ZDA in sosednjim otokom Kubo vidi predvsem kot priložnost za zaslužek - upajo, da bodo že letos lahko začeli redno pluti do Havane. "S partnerji smo pripravljeni na začetek obratovanja trajektne linije. Samo še na dovoljenja čakamo," je dejal v pogovoru za Reuters.
Podobne ideje so se porodile tudi nekaterim drugim floridskim družbam, saj je finančno ministrstvo prejelo najmanj pet zahtevkov za dovoljenja, ki jih potrebujejo za vzpostavitev redne trajektne linije. Zanimivo je sicer, da so redne čarterske polete na Kubo vzpostavili takoj po 17. decembru, ko sta državi znova vzpostavili diplomatske odnose, na prometno povezavo po vodi pa tamkajšnji prebivalci še čakajo.
Redna trajektna linija med Havano in Florido je obratovala do 60. let prejšnjega stoletja, dokler se niso z vzponom Fidela Castra začeli odnosi med državama ohlajati.
Hall sicer računa predvsem na ameriške turiste, ki si želijo obiskati Kubo (lani jih je na ta otok odpotovalo okoli 650.000, letos bo številka najverjetneje že presegla milijon potnikov), njegovi katamarani pa bodo vozili z otoka Marathon Key v Havano. Za okoli 217-kilometrsko pot bodo morali potniki (na katamaranu se jih lahko naenkrat pelje 190) odšteti 338 ameriških dolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje