Po raziskavah nakupovalci trpijo zaradi bojazni pred prevelikim številom izdelkov in ljudmi v nakupovalnih centrih. Porabniki se preprosto ne morejo odločiti, katerega izmed ponujenih izdelkov bi izbrali.
Težava prevelike izbire se še slabša zaradi agresivnega oglaševanja. Raziskava, ki so jo poimenovali Eksplozija izbire: tiranija ali svoboda?, poudarja, da je prevelika izbira lahko moreča in ne osvobajajoča, kot so mislili doslej.
V nekem supermarketu so tako našteli 83 različnih vrst šamponov, 68 gelov za tuširanje, 42 deodorantov, 77 praškov za pranje perila in 87 vrst žitaric.
Psiholog Aric Sigman je izsledke komentiral: Ljudje zdaj v enem dnevu sprejmemo več odločitev, kot jih je jamski človek sprejel v celem življenju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje