Podjetnik Fritz Loibl je na trg namreč poslal serijo luksuznega toaletnega papirja, ki je olepšan z vzorci iz 24-karatnega zlata. Vzorce iz čistega zlata, ki so nastali v domišljiji lastnika malega podjetja z luksuznimi dobrinami, "tiskajo" na že sicer drag toaletni papir, ki ga podjetje uvaža iz Švice.
Za zvitek WC-papirja, ki skupno vsebuje okoli en gram in pol zlata, je treba odšteti od 175 do 180 evrov, je nemškim medijem pojasnil lastnik družbe in dodal, da ponujajo tudi cenejšo, pozlačeno različico za tiste, ki si zlatega toaletnega papirja ne morejo privoščiti - zvitek papirja s pozlačenimi vzorci namreč stane "le" okoli 25 evrov.
Kupci: posamezniki in podjetja, Rusi in Kitajci
Loibl na vprašanje, kdo vse kupuje tak toaletni papir (prodajajo ga po vsem svetu), odgovarja: "Nekateri posamezniki ga kupuje za darilo, drugi za okras. Največ kupcev je podjetij, raznih hotelov in družb, ki se ukvarjajo z izdelki za hotele ali s prodajo luksuznih dobrin." Za nemški časnik Focus je lastnik družbe Tissue Design še dodal, da največ izdelkov prodajo v Rusijo in na Kitajsko, pa tudi drugam, saj trg za razkošje obstaja vsepovsod.
Ob tem se je spomnil nekega ruskega oligarha iz Moskve, ki je naročil več zvitkov papirja za svojo hčerko - pri čemer, poudarja, je bilo jasno, da bo dekletce papir uporabilo tako, kot se toaletni papir sicer uporablja.
Ceneje kot pa WC-papir iz čistega zlata
Zamisel sicer ni povsem izvirna - že lani je neka avstralska družba predstavila toaletni papir, izdelan samo iz valjanega 22-karatnega zlata. En zvitek tistega "papirja" je bil neprimerno dražji. Kupiti ga je bilo mogoče za 1,3 milijona ameriških dolarjev oz. slab milijon evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje