
"Vedenje potrošnikov in medijska potrošnja sta se spremenila in vse manj ljudi je potrebovalo katalog v fizični obliki. Zato smo sprejeli čustveno, a racionalno odločitev," so sporočili iz švedskega pohištvenega velikana.
"Obračamo stran našega ljubega kataloga. A je to v resnici naravni proces, saj so se medijska potrošnja in navade strank spremenile," je v izjavi za javnost zapisal eden od izvršnih direktorjev Ikee Konrad Grüss. "Da bi dosegli potrošnike in komunicirali z njimi, pa bomo še naprej navdihovali z našimi rešitvami za opremo domov ‒ na alternativne načine."
Oktobra izdan katalog za leto 2021 bo tako zadnja tiskana izdaja.

Na vrhuncu natisnili 200 milijonov izvodov
Bo pa naslednje leto Ikea izdala brošuro kot nekakšen poklon zgodovini tiskanih katalogov, v kateri bodo zbrali "navdihujoče pregledno gradivo pohištva in znanja".
Katalog je največjo naklado doživel leta 2016, ko je Ikea natisnila več kot 200 milijonov izvodov v 32 jezikih, za več kot 50 trgov. Prva izdaja leta 1951 je medtem izšla le v 285.000 izvodih, distribuirana pa je bila med potrošnike na jugu Švedske.
Ikea se sicer zaradi pandemije vse bolj osredotoča na spletno prodajo, ki je v zadnjih 12 mesecih poskočila za 45 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje