V akciji bo sodelovalo šest verig supermarketov in štiri verige trgovin, ki so odprte dan in noč. Veriga Rxmart, ki ima 500 supermarketov, je zato spremenila svoj računalniški program, ki bo prodajalca opozoril, če bo kupec kupil le "samomorilski predmet".
Če bo kupec kupil na primer le oglje, ga bo prodajalec vprašal, zakaj ne kupi tudi mesa, če kupuje oglje. Če bo imela stranka samomorilske misli, ji bo prodajalec svetoval, naj se obrne po pomoč na telefon za preprečevanje samomorov.
Vdihavanje strupenega dima iz gorečega oglja je med najpogostejšimi načini samomora v Tajvanu, ki ima eno najvišjih stopenj samomorilnosti v Aziji. Leta 2008 si je tam življenje vzelo 4.128 ljudi, zato so tajvanske oblasti za preprečevanje samomorov uvedle 24-urno telefonsko linijo in opozorila na vrečkah z ogljem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje