Hotel 1888, ki stoji ob morski promenadi, se je odločil, da bo nagradil vse, ki svoje bolj ali manj resne fotografije objavljajo na tem slikovnem družbenem omrežju. Vsak, ki se lahko pohvali, da ima na Instagramu vsaj 10.000 sledilcev, bo lahko eno noč v omenjenem hotelu preživel brez zapravljanja avstralskih dolarjev.
Upravitelji hotela pa so s tem tudi zase naredili odlično marketinško potezo. Računajo namreč, da bodo takšni obiskovalci ob namestitvi v njihovem hotelu fotografirali "kot nori", veliko njihovih izdelkov se bo znašlo tudi na družbenih omrežjih, s čimer bodo vzbudili pozornost prav pri populaciji, ki jo želijo - pri popotnikih.
Že z imenom poklon fotografiji
Hotel 1888 je šel celo tako daleč, da se je poimenoval kar "prvi Instagram hotel na svetu". Sicer dotrajano stavbo so podjetni Avstralci povsem prenovili in na novo opremili, da je že sam hotel zanimivost zase, premišljeno pa so izbrali tudi ime. Z imenom 1888 namreč želijo spomniti na leto 1888, ko je priznano fotografsko podjetje Kodak predstavilo predhodnika prvega fotoaparata.
Notranjost stavbe je opremljena z več kot sto fotografijami, ki so jih naredili uporabniki Instagrama, poleg tega pa vsak mesec izvedejo natečaj, s katerim iščejo najboljšo fotografijo hotela. Zmagovalcu prav tako pripada brezplačna prenočitev.
Časi se spreminjajo
"Vedno je obstajala tesna povezava med potovanji in fotografijo, a razmah družbenih omrežij je povzročil, da je objavljanje lastnih fotografij postalo še bolj neizogiben del vsake popotniške dogodivščine. Ljudje si ne želijo le obiskati in prenočevati v privlačnih mestih, to izkušnjo želijo v istem trenutku deliti s svojimi prijatelji," je dejal vodja hotelske verige 8Hotels Paul Fischman, katere del je tudi hotel 1888.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje