Rado se zgodi, da na sproščujočem dopustu izgubimo ali založimo hotelski ključ. Neki moški, ki je bival v avstrijskem hotelu ob Nežiderskem jezeru, se je znašel v podobi godlji. Lastnik hotela zdaj zahteva, da stroške izgubljenega ključa poravna z 10 tisoč evri.
Kot piše avstrijski portal Tiroler Tagezeitung daily, lastnik hotela trdi, da je ključ odpiral prav vsa vrata hotela, zato morajo zdaj, ko je ključ izgubljen, v hotelu zamenjati vse ključavnice.
"Da želi lastnik hotela povračilo stroškov izgube ključa, ni sporno," trdi Christian Schuster-Wolf iz avstrijske agencije za zaščito potrošnikov, a dodaja, da lahko lastnik zahteva le nadomestilo za količino škode, ki jo je gost dejansko povzročil. To pomeni, da bi moral gost kvečjemu plačati toliko, kolikor je bil vreden ključ – nekaj deset evrov.
Iz agencije ob tem sporočajo še, da lastnik hotela neprijetno situacijo, v kateri se je znašel neimenovani gost, izkorišča za lasten zaslužek. "Zahteve nimajo nobene pravne podlage," še pravijo, ob tem pa ostro obsojajo "zelo vprašljivo vedenje lastnika hotela".
Iz agencije za varstvo potrošnikov ob tem navajajo, da bodo nesrečnemu gostu na obravnavi na sodišču stali ob strani, in poudarjajo, da lastnik hotela gosta ni obvestil o dejanski vrednosti ključa in o njegovi univerzalnosti, zato zanj ne sme zahtevati tako visokega povračila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje