Drugi večer predizbora za Pesem Evrovizije, na katerem so 11. po vrsti s skladbo Narodnozabavni rock nastopili tudi Ansambel Žlindra in Kalamari, si je pretekli četrtek zvečer ogledalo povprečno 16 odstotkov ali 296.000 gledalcev, starih nad 10 let. Prenos si je tako ogledal 43-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času oddaje, kaže raziskava AGB Nielsen Media Research (panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 10 let).
Sobotni finalni večer Evrovizije pa je spremljalo povprečno 12,6 odstotka ali 232.100 gledalcev, starih nad 10 let, oz. 41-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času oddaje, so še sporočili iz službe odnosov z javnostmi RTV-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje