Armani Group je podaril natanko 1,25 milijona evrov, je v ponedeljek potrdila pisanje medijev predstavnica podjetja.

Modni velikan tako želi vsaj malenkost pomagati zdravstvenemu sistemu, ki je trenutno močno obremenjen, saj je Italija žarišče novega koronavirusa v Evropi.

Foto: Reuters
Foto: Reuters

Giorgio Armani je zelo previden, ko gre za novi koronavirus – že konec februarja se je edini odločil, da novo kolekcijo na milanskem tednu mode predstavi za zaprtimi vrati, na modno revijo niso mogli vstopiti niti predstavniki medijev.

V sporočilu za javnost so zapisali, da glede na potek dogodkov morajo najprej poskrbeti za varnost vseh gostov. Revijo je sklenil z lepimi mislimi za Kitajsko, državo, s katero ima modna znamka Armani vedno posebno vez.

Številni so Armanijeve ukrepe februarja označili za pretirane, a so se nato pokesali in čestitali oblikovalcu, ki je takoj spoznal resnost situacije.

Po poslabšanju razmer v Italiji se je Armani odločil za še dodatne ukrepe. Od danes naprej so zaprte vse njegove trgovine, restavracije in hotel v Milanu.

Karantena za Italijo
Zaradi naglega širjenja novega koronavirusa je v Italiji danes opolnoči začela veljati karantena za celotno državo. Vsaj za dva tedna bodo zaprte vse izobraževalne ustanove. Prebivalci se lahko gibajo po državi le iz poslovnih ali zdravstvenih razlogov. Odpovedani so tudi vsi športni dogodki, ni pa ustavljen javni promet v mestih, prav tako ne mednarodni železniški in letalski promet.