"Galaktik" je pred svojim prvim zasledovalcem na družbenih omrežjih - in tudi največjim tekmecem v svetu nogometa - Lionelom Messijem v prednosti za okoli 30 milijonov oboževalcev. Tako kot na Facebooku ima Ronaldo primat tudi med najbolj priljubljenimi športniki na Twitterju, kjer ima več kot 30,5 milijona sledilcev.
Priljubljenost na družbenih omrežjih pa nogometaš spretno izrablja za komercialne namene. Tako je na primer pred dvema dnevoma objavil šest sporočil o svojem pokrovitelju - proizvajalcu ur Tag Huer. Z objavami na Facebooku je prejel 2,4 milijona všečkov, kar v denarju znaša okoli 380.000 evrov zaslužka.
Ronaldo je kljub uspehu med športniki še vedno v zaostanku za najbolj priljubljeno zvezdnico na Facebooku Shakiro, in sicer za pet milijonov všečkov. Kolumbijska zvezdnica, ki ji nogomet ni tuj - ne nazadnje je v zvezi s španskim branilcem Gerardom Piqujem - ima na Facebooku več kot 105 milijonov oboževalcev.
Slovenci na družbenih omrežjih
Medtem ko tuji zvezdniki merijo svojo moč v milijonih oboževalcev, slovenski športniki ostajajo pri tisočih. Smučarka Tina Maze ima na primer več kot 350.000, košarkar Goran Dragić več kot 217.000 in hokejist Anže Kopitar več kot 120.000 oboževalcev na Facebooku. Precej več oboževalcev na Facebooku kot športniki ima v tem trenutku didžej Umek - več kot 2,6 milijona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje