Iz podjetja so sporočili, da želijo "skupaj z Novakom predelati dogodke", ki so privedli do skoraj dvotedenske sage in pravne bitke, ki je najboljšemu teniškemu igralcu na svetu preprečila, da v Melbournu brani lanski naslov in naskakuje rekordni 21. naslov na turnirjih za grand slam.
Đoković namreč ni cepljen proti covidu-19, v Avstralijo pa lahko necepljeni vstopijo le kot zdravstvena izjema. Pri tem pa se je pri Srbu zapletlo.
Slavni krokodil kot logotip
"Takoj ko bo mogoče, bomo stopili v stik z Novakom Đokovićem, da skupaj ovrednotimo vse dogodke, ki so spremljali njegovo bivanje v Avstraliji. Vsem igralcem želimo izjemen turnir in se zahvaljujemo prirediteljem za vse napore, s katerimi so poskrbeli, da so ustvarili varno okolje za igralce, osebje in gledalce," so sporočili iz te francoske modne znamke.
Znamko Lacoste sta leta 1933 ustanovila sedemkratni zmagovalec turnirjev za grand slam René Lacoste in podjetnik André Gillier. Znamka je zaslovela z bombažnimi polomajicami z logotipom krokodila, kar je bil tudi Lacostov vzdevek v času kariere.
S pokrovitelji zasluži 30 milijonov dolarjev na leto
Đoković ima po podatkih poslovne revije Forbes z različnimi pokrovitelji sklenjenih za 30 milijonov dolarjev pogodb na leto. Leta 2021 je bil 46. najbolje plačani športnik na svetu.
Lacoste je prvo podjetje izmed Srbovih pokroviteljev, ki je prekinilo molk po vseh zapletih v Avstraliji. Francoski avtomobilski velikan Peugeot je zavrnil novinarska vprašanja, povezana s tenisačem, švicarski proizvajalec ur Hublot in japonsko podjetje s športno opremo Asics pa sta sporočila, da še razmišljata o prihodnjih korakih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje