"Že od malih nog me je zanimala moda," je v izjavi za javnost sporočila 18-letna Natalia. "Ljubim modno industrijo in odkar pomnim, sem si želela biti manekenka. Veliko se še moram naučiti, a se mi zdi, da je to odlična priložnost zame, da se učim in se ustvarjalno izražam."
"Več kot navdušena sem in počaščena, da sem del družine IMG-a," je še zapisala.
Uradno objavo IMG-ja, da so podpisali z Natalio, je na svojem Instagramu delila tudi Natalijina mama Vanessa Bryant, s pripisom "Tako zelo ponosna sem nate".
Bryantovi so Natalijin 18. rojstni dan praznovali prejšnji mesec, Vanessa pa je ob tem objavila serijo fotografij Kobeja, ki je umrl v tragični helikopterski nesreči januarja lani skupaj s 13-letno hčerko Gianno, nadobudno mladinsko igralko košarke, in sedem drugih, s katerimi so se peljali na jutranji trening košarke.
Vanessi in Kobeju sta se v 20-letnem zakonu rodili še hčerki Bianka (4) in Capri (1).
"Neverjetna starejša sestra"
"Draga Natalia, vse najboljše! Mami in oči sta tako ponosna na mlado damo, v katero si zrastla. V najtežjem letu našega življenja si pokazala toliko moči in miline. Hvala, ker si mi priskočila na pomoč pri sestricah," je zapisala 38-letna Vanessa v rojstnodnevnem voščilu najstarejši hčerki.
"Neverjetna starejša sestra si in prekrasna vzornica. Hvala, ker si prijazna, vljudna in dostojanstvena v vsem, kar počneš. Ne moreš si predstavljati, kako srečna in ponosna sta oči in mami, da si najina hčerka."
Kobejeva nesreča: Kriv pilot, ne Kobe
Ravno danes so sicer ameriški preiskovalci objavili preliminarno poročilo o nesreči 26. januarja 2020.
Kot ugotavljajo, je za nesrečo najverjetneje krivo, da je pilot v gosti megli izgubil orientacijo in treščil v hribovito pobočje nad Calabasasom v Kaliforniji. Umrli so vsi na krovu, vključno s sicer izkušenim pilotom Aro Zobayanom, ki je pogosto pilotiral helikopter s košarkarskim zvezdnikom.
Zobayan je kontrolorjem sporočil, da helikopter dviga iz gostega oblaka, ko se je dejansko spuščal.
"Ta manever se sklada s tem, da je pilot izkušal prostorsko dezorientacijo v razmerah omejene vidljivosti," je sporočil Robert Sumwalt, direktor Ameriškega nacionalnega odbora za varnost v prometu (NTSB).
Ob tem je komisija zaključila, da je Zobayan kršil zvezna pravila in poletel v goste oblake, čeprav tega s svojo licenco ne bi smel.
Ob tem so tudi ovrgli namigovanja, da bi za nesrečo lahko bil posredno kriv Bryant, če je bil on tisti, ki je Zobayanu prigovarjal, naj kljub slabim vremenskim razmeram vseeno leti tisti dan.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje